CZYSTE POWIETRZE
Wniosek o wydanie zaświadczenia "Czyste powietrze"
Zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego wydawane w związku z Programem „Czyste Powietrze” 2.0.
Osoba fizyczna, która zamierza złożyć wniosek o przyznanie podwyższonego poziomu dofinansowania do wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej do dnia złożenia wniosku powinna uzyskać od wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (zgodnie z miejscem jej zamieszkania) zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka jej gospodarstwa domowego.
Ważne; wydania zaświadczenia następuje na żądanie osoby fizycznej!
Gdzie można złożyć wniosek?
W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Suścu, ul. Tomaszowska 4, 22-672 Susiec, tel. 84 66 55 925 pokój nr 3
Podstawa prawna:
- 411 ust. 10g ustawy – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.);
- Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 02.10.2020 r. w sprawie określenia wzoru żądania wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej oraz wzoru tego zaświadczenia (Dz. U. 2020 r. poz. 1713).
Wzór wniosku o wydanie zaświaczenia dostepny jest pod linkiem: https://bip.mos.gov.pl/prawo/wzory-wnioskow/
Pliki do pobrania
WNIOSEK CZYSTE POWIETRZE.pdf (1.68 MB)